Întrebări frecvente

Pot returna un produs?

Ne puteți returna orice produs cumpărat din magazinul nostru online. Excepție fac produsele care: nu pot fi returnate din motive de igiena (de exemplu, produsele de igienă deschise sau alte bunuri care intră în contact direct cu pielea, etc.);

Poți intra pe pagina aceasta pentru mai multe detalii.

Poți completa formularul acesta pentru returnare.

Cum pot schimba un produs?

Ne contactați telefonic și ne transmiteți ce produs doriți să schimbați și cu ce anume.

Sau intrați aici pentru a completa online formularul.

Excepție fac produsele care: nu pot fi returnate din motive de igiena (de exemplu, produsele de igienă deschise sau alte bunuri care intră în contact direct cu pielea, etc.);

În cât timp pot returna un produs?

Timpul maxim pentru a returna produsele este de 14 zile de la intrarea în posesie a acestora.

Cum pot plăti?

Plata se face fie ramburs la curier, fie online cu cardul. 

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Smart Doctor SRL.

Care sunt condițiile de returnare a sumei plătite?

Produsele pot fi returnate intr-un interval de 14 zile de la data intrării în posesie a lor.

Produsul returnat trebuie să conțină ambalajele originale și să nu aibă semne vizibile de folosință. Rambursarea fondurilor se face în 10 zile de le primirea returului, prin aceeași metoda folosită pentru plata (mandat poștal pentru plata la livrare sau rambursa în cont pentru plata cu cardul). 

Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

logo-gingia
[contact-form-7 id=”43″ title=”Contact form 1″]